Thursday, February 11, 2010

Πες μου ένα ψέμα - De Facto



Κι' εγώ θα σου πω μιά αλήθεια.

5 comments:

Ο νοών...νοείτω said...

Θα σου πω ένα ψέμα.
Πως πάντα θα σου λέω ψέματα.
Πες μου μία αλήθεια.
Πως πάντα θα μου λες αλήθεια.

(Αξιώθηκα και πήρα ηχεία):)

ellinida said...

Τι όμορφο σχόλιο! Με γειά τα καινούργια ηχεία.
Περνάω φάση αλλά θα επιστρέψω, τουλάχιστον σ' αυτό το μπλογκ.
Επειδή έχουμε όλοι τόσο ανάγκη από λίγη ομορφιά στην ζωή μας.
Να περνάς όμορφα.:)

Ο νοών...νοείτω said...

Αγαπητή Ελληνίδα, όλοι περνάμε διάφορες φάσεις.
Αγάντα!

Προσπαθώ και εγώ όσο μπορώ να περνάω όμορφα, εάν δε ακούσω το ίδιο και από εσένα, τότε όλα θα είναι κατά τι πιο όμορφα.
Σου εύχομαι πάντα τα καλύτερα!
:)

ellinida said...

Είμαι στην Πάρο, οπότε περνάω όμορφα!

Ο νοών...νοείτω said...

Πάντα τέτοια!!!