Saturday, April 07, 2007

Petits poemes en prose (Le spleen de Paris) Par Charles Baudelaire


I. L'Etranger


"Qui aimes-tu le mieux, homme enigmatique, dis? ton pere, ta mere, ta soeur ou ton frere?

- Je n'ai ni pere, ni mere, ni soeur, ni frere.

- Tes amis?

- Vous vous servez la d'une parole dont le sens m'est reste jusqu'a ce jour inconnu.

- Ta patrie?

- J'ignore sous quelle latitude elle est situιe.

- La beaute?

- Je l'aimerais volontiers, dιesse et immortelle.

- L'or?

- Je le hais comme vous haissez Dieu.

- Eh! qu'aimes-tu donc, extraordinaire etranger?

- J'aime les nuages... les nuages qui passent... la-bas... la-bas... les merveilleux nuages!"

4 comments:

Θεοδόσης Βολκώφ said...

Ελληνίδα μου, καλησπέρες κι απο δώ και καλή δύναμη. Φαίνεται να τη χρειάζεσαι...


Βολκώφ

ellinida said...

Σ'ευχαριστώ Θεοδόση μου.
φιλιά

ο δείμος του πολίτη said...

Μου άρεσε η γαλλική. Έδωσε έναν ιδιαίτερο τόνο.

ellinida said...

Μετά τα ελληνικά δεν είναι η δεύτερη γλώσσα της ποίησης;
Ασε που φέρνει και έναν συνειρμό από πιάνο. πχ πιάνο και γαλλικά :PPP
Χαίρομαι που επισκέπτεσθε το μπλογκάκι μου. :)))