Wednesday, August 18, 2010

Κάπου υπάρχει η αγάπη μου

8 comments:

Ο νοών...νοείτω said...

Κάπου υπάρχει, και περιμένει να βρεθεί.
Και να δεις που ορισμένες φορές ούτε καν κρύβεται.
Καλησπέρα.

ellinida said...

Χαίρομαι που εσύ τουλάχιστον είσαι αισιόδοξος. Εγώ, πολύ φοβάμαι, αν και το παλεύω, πως μάλλον βρίσκομαι σε κυνική φάση.:))
Να είσαι πάντα καλά.

Ο νοών...νοείτω said...

Φόβος και κυνικότητα.
Δύο τέρατα της σκέψης, αλλά και της μοναξιάς, που δεν χάνουν χρόνο να πολιορκούν τα αισθήματα.
Αγαπητή μου, μιλάω εκ του ασφαλούς, διότι ευτύχησα να έχω μία ισσοροπημένη σχέση 14 χρόνια τώρα.
Και μην φανταστείς ομόψυχον και ταυτόσημον, ακριβώς το αντίθετο.
Με πλάθει και την πλάθω χρόνια τώρα.
Σου εύχομαι από καρδιάς να βρεις μία αγάπη που σίγουρα υπάρχει και σίγουρα σου αξίζει!!!

(Ατυχώς κάποιες φορές κλείνουμε πόρτες και αφήνουμε τον χρόνο να περνάει αφήνοντας τα σημάδια του.
Μην τον αφήνεις να παίζει μαζί σου, παίξε εσύ μαζί του).

ellinida said...

Οχι σχόλιο, μόνο ένα χαμογελάκι.

Ο νοών...νοείτω said...

Έτσι μπράβο!
:)

Ο νοών...νοείτω said...

Αφιερωμένο εξαιρετικά!!!

http://www.youtube.com/watch?v=YYJ1b5XWIXU

ellinida said...

Ωραίο αλλά όχι όσο αυτό. Το αγαπημένο μου της Αλεξίου είναι αυτό.
http://www.youtube.com/watch?v=rOjOhMcL_34

Ο νοών...νοείτω said...

Καλημέρα.
Δεν θα διαφωνήσω καθόλου με την επιλογή.
Άλλωστε μετά από κάθε πανσέληνο ή και μισοφέγγαρο ή και χωρίς καθόλου φεγγάρι, πάντα θα ξημερώνει!!!