Wednesday, July 20, 2016

"Είναι ό,τι περιέχεται στο αέτωμα ενός αρχαίου ναού, ό,τι περιέχεται στο εσωτερικό ενός τρούλου." Πετεφρής 4ever υποκλίνομαι... όμως αν είναι ένας Παρθενώνας ξέσκεπος και συλημένος που αέναα διαχέει μελωδίες στο Σύμπαν; Υπήρξα σε ποιήματα μου στον Αγιο Πέτρο, υπήρξα και σε αρχαίο ναό. Είδα μάλιστα κάποτε και ένα όνειρο μια συντροφιά ανθρώπων που ήταν στα θεμέλια ενός ναού και είχαν ανάψει φωτιά. Ποτέ δεν το ξέχασα, δεν ξέρω αν θα έχω ποτέ τις λέξεις να το χτίσω σε ποίημα.
Δεν γράφουμε Εβίνα, ακούμε. Κάθε άλλος τρόπος μας εκμηδενίζει. Ευχαριστώ για την εκτίμησή σου.
πωπω τι μου έκανες σήμερα!
όχι δεν γράφουμε, εκπέμπουμε
Ακούμε τον αναγνώστη που ποτέ δεν είναι "πελάτης" αλλά συχνά ηχεί ως συλημένο ιερό.
επέστρεψα και κλείνω ότι non finito είχα, είχα πει να αφήσω μόνο την σκόνη μου πίσω μου, αλλά τελικά θέλω να αφήσω κάποια πετραδάκια, ίσως μετά θάνατον
δεν έχει ουσία το τώρα
Σωστά.
το τώρα απλά το ζούμε και είναι ότι έχουμε
η ποίηση είναι το αμόλυντο, το θείο
σ' ευχαριστώ πολύ δάσκαλε

No comments: